vrijdag 10 augustus 2007

Fijn!

De laatste tijd is mijn stopwoordje 'fijn' en dat vind ik helemaal niet erg. Ik zou zelfs eerder zeggen: "Dat vind ik fijn." Kort, bondig en veelzeggend: zowel als 'het fijn zijn' als van 'het is leuk', als 'het fijn zijn' van 'dit is niet breed'. Met andere woorden: hoe fijn kan het woord 'fijn' niet zijn? Fijn toch?

Mijn broer is besmet geraakt met het blogvirus en dat is misschien wel een beetje mijn schuld. Daarom ga ik hem toch niet aanklagen voor plagiaat. (Hoewel ik dat toch niet had gekund, minderjarigen (wat ik trouwens een belachelijk woord vind: hoe kun je nu minder jarig zijn? Tenzij dan als je zegt van: ha ik ben minder jarig dan jij, want ik ben op de 36e augustus geboren.), minderjarigen kunnen dus geen rechtzaak aanspannen, wat eigenlijk wel een beetje stom is. (Dit is mijn persoonlijke mening en mensen als onze goeie vertrouwde Anoniempje Lafbek(ja, daar steekt hij weer zijn kopje boven water), moeten dus niet komen vitten!)) Hoe en op welke manier heeft mijn teergeliefde broertje dan plagiaat gepleegd? Wel op de volgende: 'juicht en wees blij' was een zin die ik in februari 2006 in een uitnodiging voor een feestje heb gezet en blijkbaar heeft hij die zin onthouden... Vele mensen denken nu waarschijnlijk dat dit idioot is om dit te schrijven, maar ik kan er ook niets aan doen. Ik moest van mijn muze, ze houdt me immers onder dwang door te dreigen dat ze met het kerststalletje zal slaan...

Los dus van het feit dat het een zeer goeie opmerking is dat de 36e augustus helemaal niet bestaat, ... krijg ik net telefoon van mijn mamaatj dat ik moet gaan slapen...
Plots helemaal niet meer zo fijn dus.
Whatever, dan probeer ik misschien nog morgen even te posten. Ik moet immers nog een epestel schrijven over hoe fantastisch Dranouter wel was!
Morgen ga ik ook naar Oostende met de start-uppers en dat wordt fijn.

Vele groetjes!

Nee, muzetje, niet slaan! Denk aan het kerststalletje!
*BLAM*

...

3 opmerkingen:

Yorgo zei

Wat een liefde

Jozefien zei

ik zou dat ook nog gezegd kunnen hebben.. alleen gebruik ik een fijnere imperatief en zeg 'juich'

bij deze kan ik jou niet aanklagen voor plagiaat

Courage het bange hondje zei

wel als je mij zou aanklagen voor plagiaat, begin dan eerst met de schrijver van dit liedje, die zo genoemd is
http://users.pandora.be/vanhop/ViS/juichenwees.htm
:D