donderdag 6 december 2007

Zie ginds zinkt de stoomboot...

Ja, u denkt het goed. Ik ben tegen Sinterklaas. Ik heb trouwens nooit in hem geloofd. Ik zie het nut er dan ook niet van in...

Ik zie uw verwonderde en gefronste gezicht al raar opkijken.
Hallo?
Hallo?!

Sinterklaas! Ja, Sinterklaas!
6 december

...

6 DECEMBER!
...

EXAMENS!?!

Nee, ik zie er echt het nut niet van in dat onze zo gezegde 'kindervriend' pakjes geeft aan de kindjes, die toch niet met hun speelgoed mogen/kunnen spelen van hun ouders, omdat ze verdorie de tafels van zeven moeten leren!

Zeg nu zelf, hoe sarcastisch is die man niet? Het bewijs dat oude mensen maar half deugen.
Kindervriend...
Maak dat de oude bokken wijs...

Nee, geef mij dan maar Sint-Maarten. Dat is pas een heilige! Zijn mantel in twee snijden met zijn zwaard om de helft van de mantel te geven aan een arme. Een klein maar groots gebaar...

EN Sint-Maarten wordt gevierd op 11 november! Dat is een vrije dag! Driedubbel plezier gegarandeerd en de hele dag spelen! Hoe mooi is een examenvrije tijd...

De conclusie: Ik zit in Ieper op school. In Ieper vieren ze Sint-Maarten...


Hierbij richt ik al mijn dank tot mijn lieve muze, die me weer eens prachtig geïnspireerd heeft.

1 opmerking:

Yorgo zei

dat hebt ge weer eens mooi gezegd