maandag 31 december 2007

2007 almost passé

Juist, 31 december, traditioneel de dag waarop er een man op de markt staat met hetzelfde aantal neuzen als er nog dagen in het jaar zijn. Ik herinner me dat ik vroeger altijd iets speciaals zocht op de markt op 31.12. Toen geloofde ik nog graag alles wat mijn moeder zei.

Ik zou hier nog zoveel meer willen zetten, en dat wat is echt wel van plan (!), maar ik moet naar beneden van mijn pa. Want mijn ma komt straks thuis. En ik moet ook nog wat anders aantrekken. Jammer dus, ik had echt zin in een postje.

Ach, beter kort dan niets, zou ik zo zeggen. En dit toe te passen op alles wat je maar wil. =D

Een oprecht fijn 2008 toegewenst. En al die zever die erbij hoort.

1 opmerking:

Jan-Bart De Muelenaere zei

De zever was fantastisch en hopelijk bij u van een even kwalitatieve aard!

Oprechtheid terug!
JB