dinsdag 4 december 2007

Goede reis!

Ja, was het inderdaad maar waar. Iedereen kent vast het fenomeen van de examens. Een driejaarlijks en vanaf dit jaar voor ons een tweejaarlijks fenomeen, waarbij ik voor een tijd van de aardbol verdwijn. Willicht kom ik regelmatig weer eens in de gewone wereld piepen, dus wie weet hoor je nog wel van me.

Oja, nog even een frustratie: NATUURLIJK zijn wij weer de enige van de halve aardbol die ZO vroeg beginnen!

*Petra geeuwt en gaat verder 'De pijlen van Apollo' uit haar Grieks boek vertalen.*

3 opmerkingen:

akim a.j. willems zei

Driejaarlijks? Tweejaarlijks?
In mijn tijd was dat nog ieder tri- of semester.
Of is mijn West-Vlaams niet goed genoeg om te begrijpen dat je hetzelfde bedoelt :-)

Petra Truant zei

nee, mijn west-vlaams is mijn west-vlaams

te lui om te veranderen. je hebt het zo ook begrepen ;)

Anoniem zei

De Ilias is super!