vrijdag 28 december 2007

Mens erger je niet

Tijd om weer wat ergernissen uit te spuiten.

De VTM-kerstparade. Juist. U hoort mij al aankomen. De VTM-kerstparade ging op 26 december in Ieper door. Zelfs Poperinge stond ervan op zijn kop! Je had het station moeten zien! Hopen mensen stonden aan te schuiven voor een ticket zeggend: "En, ook naar Ieper?" Juist, alle debiele randmongolen waren van de partij. Er stond zelfs zo veel volk, dat de trein niet meer kon wachten toen het tijd was om te vertrekken (logisch toch) enzo stonden heel wat mensen er een beetje beteuterd bij.

Hoe ik dat allemaal weet?
Heel simpel, mijn broer vertrok die dag weer naar Gent om te blokken en ik liep even mee. Ik moet zeggen dat ik toch goed gelachen heb toen die mensen beseften dat de juiste trein net weggereden was en ze de verkeerde wilden opstappen. Inderdaad, ik ben heel erg meelevend. Dat heb ik mee van mijn muze. *kijkt engelachtig*

Ach komaan! Wat is nu het nut van zo'n VTM-kerstparade?! Wie zie je daar dan zoal dat interessant genoeg is om te bekijken? Zijn de Pfaffs, de Plankaerts en de mensen van Familie zo'n hoogstaande cultuur? Juist, er is slechts één voordeel aan heel dat spel daar: je krijgt de gelegenheid om ze allemaal in één keer uit te schakelen. Jammer dat ik een optreden voor te bereiden had...

2 opmerkingen:

Courage het bange hondje zei

ja, gelukkig dak wa vroeger vertrok van tuis om mijn campuskaart te gaan kopen, of ik was hetzelfde lot beschoren als die 'randmongolen' die achterbleven :p

grtz

Jan-Bart De Muelenaere zei

Misschien was die terreurdreiging toch niet voor Brussel bedoeld?