dinsdag 18 december 2007

Hoera...

De examens zijn gedaan en ik zit in de winkel van mijn ma. Boeiend is dat. Want je kan hier heel veel doen:

  • voor de pc zitten (ben ik dus mee bezig)
  • in de zetel liggen
  • reclameblaadjes lezen

maar ook dingen als:

  • eten maken
  • wachten
  • eten
  • opruimen
  • afwassen
  • vervelen

Allemaal heel leuke dingen dus.

Fuck it, ik ben content dat mijn Nederlands gelukt is. Ik had me verwacht aan een veeel te lang proefwerk dus ik zou van het begin tot einde als een sneltrein schrijven. En inderdaad, met 12 pagina's voor de boeg begon ik eraan. En een sneltrein was het zeker! Met als gevolg dat ik nét ben klaargeraakt. *Petra geeft een dankbaar zoentje op de wang van haar muze.*

Gisteren, tijdens mijn hard labeur (wat een dikke cursus man!) werd ik onderbroken door een tv-programma. Een fijn tv-programma. De Laatste Show. Daar zag ik enkele bekenden in. Xander De Rycke was bijzitter en niet minder dan Didier Volckaert was te gast! Heel veel respect voor die kerel met zijn documentaire over 'De hond van Vlaanderen', want heel toevallig weet ik er net iets meer over. Immers, Reinhart Cosaert heeft aan die documentaire meegewerkt, en nu moet het toch wel lukken dat hij digitale animatie geeft bij ons in de tekenschool.

Nouja, dit is pas boeiend. :)

3 opmerkingen:

Jan-Bart De Muelenaere zei

Proficiat met het einde der examentijden (voor nu dan toch).

Wat de "Hond van Vlaanderen" betreft, zijn er veel van mijn leeftijdgenoten die dat verhaal kennen dankzij Suske en Wiske. Ten tijde dat Paul Geerts de stripreeks al had overgenomen maakte hij "Het Dreigende Dinges" waar dat verhaal centraal staat. Een heel schoon boek.

Petra Truant zei

Niet alleen de mensen uit JOUW tijd ;)

Yorgo zei

ik heb die hier in de kast liggen
Ik denk dat iedereen onder de 50, de hond van vlaanderen leert kennen door suske en wiske

waar is de tijd dat ik nog strips las
aja..das nog bezig ^^