zondag 8 juni 2008

woorden in mijn hoofd.

Kijk, ik verveel me. Zo van, als je niet weet wat je wil doen. Of je eigenlijk wel weet wat je wil doen. Of net niet. Hoe dan ook. Wat je zou willen doen als je wist wat je wilde doen, zou toch niet lukken. Want je hebt andere dingen te doen. Die je niet wil doen. Van die verantwoorde dingen. Zo, waar de mensheid iets aan heeft. Maar jij eigenlijk geen boodschap in vindt. Of toch misschien wel een beetje. Als je je er niet mee hoeft bezig te houden. Maar als het wel moet, dan vind je er niets aan. Dat heb ik nu dus. Heel dit bovenstaande zonder boodschap. En uiteindelijk komt het altijd maar op hetzelfde neer. Je krijgt er het schijt van. Of misschien moet je er ook gewoon van kotsen. Ik voel me gewoon ongemakkelijk. En ik verveel me. Omdat, dat wat ik moet doen, ik helemaal niet wil doen.

*zucht*
Examens.

Geen opmerkingen: