dinsdag 10 juni 2008

Ha! Recht in je oog!

Een mijlpaal! Dankje sterren in Amerika! Dankje Studio Brussel die het bericht deze ochtend bekend maakte! Dankje wereld!

Gedaan met lachen, vanaf vandaag ben ik weer helemaal in! Wat zeg ik? Ik ben eigenlijk een trendsetter! Grote sterren doen mij na! Ik voel me werkelijk vereerd en in m'n nopjes.

Een witte huid is dus weer helemaal in de mode. En daar ben ik heel blij om. Ik ben altijd al heel wit geweest. Daar kan ik zelf niets aan doen. En dat vind ik ook helemaal niet erg. Andere vinden dat blijkbaar wel heel erg voor mij. Dan houden ze hun arm naast de mijne en dan zeggen ze dat die van hen veel bruiner is. Dan lachen ze omdat ik zo wit ben. Heb ik dus hun dag goed gemaakt. Mijn goede daad van de dag.

Maar dat is nu gedaan! Nu is het aan mij! Nu mag ik met de strand-, zonnebankbruine en skigebruinde mensen lachen. Een witte huid is weer helemaal in. Immers, een meisje met een witte huid straalt maagdelijkheid en zuiverheid uit. Mannen vinden dat aantrekkelijk zegt de krant. En natuurlijk geloof ik dat graag.

1 opmerking:

Katia zei

eindelijk!
nu is mijn dag goed^^