zondag 29 juni 2008

Ta'aart

Hm moe en een beetje weemoedig, vergeef dus mijn kinderlijke schrijfstijl.

Vandaag was Ta'aart.
Dat is zo een dessertbuffet in de pauze van een voorstelling van de academie van Pops.
Ik was er. En Charlotte toonden ze ook. Werd op vele goede commentaren onthaald. Dat is fijn.
Want Charlotte is een leuk deeltje van me. Er zijn trouwens enkele dvd's nu ingestuurd voor festivals. Wie weet komt er wat uit de bus. Dat zou wel heel fijn zijn.

Morgen ga ik naar Bellewaerde. Met de misdienaars. Tegen alle verwachtingen in. Ik zit blijkbaar ook opeens een klein beetje in de organisatie. Dat vind ik fijn.

Minder fijn is dat ik morgen niet naar Tilburg ga.
Pablo Francisco is uitverkocht. En dat vind ik dus heel erg jammer...

De werken op mijn kamer die al een tijdje bezig zijn, verlopen trouwens vlot.
(Voor de mensen die het nog niet wisten, ik krijg een nieuwe kamer!)
Mijn muze is ook blij. Ze doet voor de verandering eens een pony na. Wat een gek ding is het soms toch. Ik denk dat ik haar een beetje minder moet binnenhouden.

Slaapzzzz

Geen opmerkingen: