dinsdag 3 juli 2007

Vakantie!

Vanavond begint mijn vakantie! Wiieee! :p Vanavond, om 19.30 om precies te zijn, vertrek ik op kamp naar Frankrijk, naar Vasiseux-en-Vercors, ik dacht op een 100-tal km ten zuiden van Lyon. De 12e juli ben ik weer thuis, waarna de wedstrijd stand-up op de Gentse Feesten uitdagend lonkt.

Mailtjes zenden kan natuurlijk wel, maar hou er dan rekening mee dat ik ze pas kan lezen wanneer ik weer thuis ben.

Ik hou van mijn teddybeer. Daarom heb ik hem in mijn rugzak gestoken om hem te vertroetelen en omdat ik in slaap zou kunnen vallen zo ver weg van mijn eigen bedje 's nachts.

Ik hou ook heeel veel van post, alleen weten niet veel mensen dat, anders zou ik wel meer post krijgen. Ja, ik hou heel veel van post, misschien moet ik maar eens het adres van ons kamphuis opschrijven. (Neen, dit is geen subtiele hint, het is een heel duidelijke. :p )
Oh wat zou ik gelukkig zijn met hopen fan- en andere brieven van mijn lieve en niet lieve lezertjes. Zelfs als onze teergeliefde Anoniempje Lafbek een briefje schrijft zal ik het lezen!
Zielig als ik ben, kreeg ik vroeger namelijk niet veel post. :(

Dit is het adres:

Truant Petra (Neen, niet het klassieke gedoe als 'naam voornaam deelnemer', das zooo klassiek en stom!)

Dus dit is het echte adres:
Truant Petra
Kazou Zuid-West-Vlaanderen
Intersoc - maison de vacances la gelinotte
F- 26420
Vassieux-en-Vercors

Misschien zend ik jullie wel een briefje terug als ik kan en de mogelijkheid daartoe heb, ;) alleen jammer dat ik niets kan beloven. :s

Ook jammer dat mijn muze per se meemoet, ik had ze liever hier gelaten. Dan zou ze eindelijk eens de andere muzes kunnen pesten (muzes pesten elkaar altijd!) in de plaats van mij, want de laatste tijd geeft ze me niet veel inspiratie...

Oja, vergeet niet dat de link van de trailer van onze kortfilm 'Charlotte' nog steeds enkele postjes lager staat! ;)

Tot de 12e lieverdjes van me! Ik ga naar het zonnige(?) Frankrijk!

1 opmerking:

Anoniem zei

Olala, voel jullie je te goed om toch maar een onderscheid te maken tussen Noord- en Zuid-West-Vlaanderen?