zondag 1 juli 2007

De trailer!

Jaaa de trailer van de kortfilm 'Charlotte' staat op you tube, geplaatst door ons allerbekende reinhart! *mijn muze geeft een dikke zoen* *Petra geeft bus ontsmettingsmiddel aan Reinhart om de kleverige wang bacterie-vrij te maken*

Omdat ik een bepaalde code niet heb, volgens Jan-Bart (ondertussen afgekort en beter bekend als JB)kan ik het filmpje zelf hier niet zetten, dus dan maar de link. Ik zou zeggen, geniet ervan en laat wat weten in een reactie wat je ervan vindt.

http://www.youtube.com/watch?v=jYeechGdSAE

De hele film kun je zien op 14 september in zaal Palace in de Ieperstraat in Poperinge om 20.00u. (Ja, we moesten veel reclame maken!) Dus kom dan allemaal eens af, want vergeet het da ik hier heel t verhaal ga vertellen. ;)

3 opmerkingen:

Yorgo zei

T'is echt prachtig gedaan
ik ga proberen daar te raken
die 2 minuten waren kort, maar ze raakte toch een snaar
echt goe gedaan !

Jozefien zei

prachtige trailer :)

ik ga der ni geraken, dus je zult toch het hele verhaal moeten doen
ofwel op dvd verkopen! (video is te verouderd zeker...)

Anoniem zei

Hallo daar,

Kheb de trailer eens bekeken en ik moet zeggen, tziet er echt veelbelovend uit. Hopelijk gaat er met het kortfilmfestival nog iets uit de bus vallen!!! Ik zal proberen om te komen kijken.

Groetjes