zaterdag 14 juli 2007

Slik...

Terwijl ik in de keuken naar De Raadkamer met Sven Eeckman aan het luisteren ben, mijn teritorium op zolder is namelijk tijdelijk ingenomen door mijn studerende broer, schrijf ik nog even een berichtje voor op mijn blog. Mijn muze is net woedend weggelopen, dus laat ik er maar meteen werk van maken anders komt ze niet meer terug zei ze. :s

Frankrijk was zeker de moeite waard, k eb me der zeker geamuseerd. Er zaten wel een paar zeer zware mentale dagen in, maar daar ben ik nog elke dag van het herstellen en dat lukt me redelijk. Danku voor alle steun die ik al gehad heb.

Jammer dat ik geen post kreeg. :( Blijkbaar houden mijn lezertjes niet zo van mij. Snif... Blijkbaar zijn er ook wel enkele complicaties geweest van mensen die te laat hun briefjes verzonden, waardoor ik ze dus niet gekregen heb. Toch bedankt... Snif, k zal t onthouden. :(

Maar goed, terug naar de vrolijkheid nu :p Ik heb niet veel tijd om hier zotte berichtjes op te zetten want vanavond is mijn voorronde van de langverwachte wedstrijd stand-up comedy op de Gentse Feesten! De zenuwen beginnen lichtjes de kop op te steken en ik heb wel nog wat werk. Voor de mensen die nog zin hebben om af te komen, alle informatie staat op deze site: http://youthlive.vzwcoming.be/

Ik blijf een paar dagen in Gent en ik zie er eigenlijk wel een beetje naar uit. Hopen dat het leuk wordt e :). Zodra ik kan, breng ik verslag uit aan jullie allemaal.

Vanavond om 19.00 in de Kammerstraat 10 begint het, duim voor me.

Ha daar is mijn muze terug, ze is al iets kalmer, haar paarse kleur is gelukkig rood geworden. Ik ga haar snel nog een kalmeringszuigtablet geven, dan kan ze mij heel veel en extra goed inspireren. Tot de volgende!

4 opmerkingen:

Yorgo zei

ik kom misschien :)
als ik het vindt,en ni vergeet

en ik wou wel een broef sture maar khad teveel aan m'nh oofd en t'is er nimeer van gekomen, MIJN EXCUSES ö

Anoniem zei

Petra,

Héél véél succes !!!!
Geniet ervan en laat ze maar eens zien wat je in je mars hebt !!!
Ik duim voor je !
Grtz,
Peggy

Jan-Bart De Muelenaere zei

proficiat!

Anoniem zei

ge gaat da goe doen!!

srry vo de brief die te laat is verzonden.. :)

greetz jorn