woensdag 27 februari 2008

S.O.S

Oke, soms heeft ziek zijn wel zijn voordelen, maar dit begint echt vervelend te worden. De hoofdpijn wil echt echt maar niet verdwijnen. En ik ben moe moe moe. Ik slaap nochtans heel veel. En ik blijf zo loom. Geen idee waarom. Kakka. Morgen ga ik toch weer naar school. Met een heleboel pillen alvast. Hopelijk gaat alles goed. En stort ik niet halfverwege in of zo. Want we moeten gaan filmen voor de Griekse avond morgenmiddag. Zie ik eerlijk gezegd niet echt zitten, maar goed. Aangezien ik die avond op 23 mei, optreden moet, kan ik er niet bij zijn en moet ik toch iets doen voor die dinges.

Hier nog een fotootje van mijn reiservaring door de lucht. Terwijl het beneden ons lekker bewolkt was, kregen wij vanuit het vliegtuig dit zicht. Als dat niet om van weg te dromen is...


En hier heb je nog eentje van mijn leerkracht Grieks op de foute dag, de dag voor de krokusvakantie begon. Kijk, hoe marginaal is dit!




Geen opmerkingen: