zaterdag 23 februari 2008

Malade

"Gij zijt malade mijn zoon," zei zijn leraar verwaand.
"Gij zijt ziek in uw kop," sprak zijn baas op het werk.

Zo gaat het in "De ballade van Boon" van Laïs.
En wonder boven wonder! Een mens zou zich afvragen hoe ze het weten!
Ze hebben gelijk...
Ik voel me steeds griepiger worden. Griep griep hoera! Een duidelijk gevolg van de voorbije oververmoeiende periode.
Maar ik probeer me er nog tegen te verzetten.
Alhoewel ik al ettelijke veldslagen verloren heb. En het dus hopeloos lijkt.
Gelukkig is mijn muze er nog om me moed in te spreken.

Ondertussen, terwijl ik hier ziek zit te wezen, een eerste impressie van Noorwegen.
Enjoy!






3 opmerkingen:

Jee zei

Hoezo 'hij zijt'? 'Hij is' en 'gij zijt'. Het mag enkel hetzelfde lijken als je het uitspreekt, niet als je het opschrijft.

De foto's zien er overigens hip (niet gip *merk dwaze humor op*) uit!

Petra Truant zei

Jee, ik haat je. ;)

Anoniem zei

Beterschap is onderweg.