maandag 11 februari 2008

Ålesund

Zo leuk dat ik deze tekentjes kan typen: å ø æ.
Minder leuk is dan weer dat ikzelf een geweldig getal heb qua bezoeker: 9999. Gun ik mezelf altijd toevallig.

Zoals het waarschijnlijk nu wel al tot jullie doorgedrongen is, er is hier internet, er zijn heel veel computers en alles is duur. En ik ben gierig. Dat is dus wel latig, maar goed, ik doe mijn best. :)
Ik ben echt bij een geweldige familie terechtgekomen. Hoera! Het eten is er echt geweldig.
Morgen gaan we skiën en nu val ik echt om van de slaap. Dus ik kruip hier in bed. Het kraakt. Dat is wel heel erg vervelend, maar ja, niets aan te doen.

Mijn muze is trouwens blij als een kind. Ze is wel al een vijftal keer uitgegleden, het is hier op sommige plekken nogal glad. Dan moet ik lachen als ze valt.

Maar Petra echt moe nu.

God... (en dan nog iets, ik bedoel gewoon goede nacht)

1 opmerking:

Jozefien zei

natt ;)
(dat was net het gemakkelijke deel :p)