donderdag 28 februari 2008

De Faute Dag

Moe. Maar in plaats van te zagen, geef ik jullie wat kijk(plezier).
Zoals ik gisteren al in een kleine hint meedeelde, wij hadden de dag voor de krokusvakantie begon, een Faute Dag. Heel leuke dinges zijn eruit gekomen. En mijn muze ging zonder onderbroek. Dat was een beetje beschamend. Maar zelf vond ze het niet zo erg. Gelukkig maar.

Achja, dan moet je toegeven: heeeeeel soms zijn leerkrachten wel eens leuk. Maar zorg er niet voor dat ik die woorden weer moet intrekken!

Maak kennis met Flok en Flok of zoiets. Twee geweldige zesdejaars. En in de bokaal zat er echt constant water! Respect kerels.



Ik betwijfel of deze kerel niet gewoon als zichzelf kwam. Jaja, blijkbaar nog steeds een overtuigd fan van Pokémon. Ieder zijn eigen smaak zou ik zo zeggen...


Euh nee, voor de volgende twee foto's is er echt geen commentaar nodig...



En ten slotte, aanschouw deze bovenstebeste kerel, mijn leerkracht Frans! (links) Wat een sympathieke man is dat toch. Aan de foto te zien, kun je wel zien hoe populair hij is...

Geen opmerkingen: