donderdag 8 november 2007

Schooltoneel aflevering 1

Het was niet zo hard stressen eigenlijk. Deze middag speelden we dan ook maar voor de 1e graad. Morgen wordt het wel zwaarder.

Buiten dat mijn kleed vast zat in de wielen van mijn rolstoel, viel het best wel mee eigenlijk. Over het algemeen was het toneel niet slecht. Morgen zal alles waarschijnlijk beter zijn. Althans, dat hopen we.

Ik word daar voldoende gesoigneerd door alle lieve mensen die ook meedoen aan het toneel. Die helpen me echt super! Even had ik wel zin om met mijn krukken de kop van een tweedejaars in te slaan, toen die zich luidop afvroeg: "is dat nu wel echt?" toen ik de toneeltrapjes opsukkelde bij de groet op het einde. Natuurlijk is dat echt, anders zou ik echt wel de trap op LOPEN!!!
Sorry, raakte daardoor gewoon even geïrriteerd omdat ik het kots en kotsbeu ben. :s

Maar goed, maakt niet uit. Ik ben vreselijk dankbaar dat er een lift is in de schouwburg van Ieper, meer heb ik niet nodig. =D
Een hele goeie avond!

Geen opmerkingen: