vrijdag 2 november 2007

Een hele zalige

Velen vieren dingen als Halloween, maar ik niet, het is gewoon niet de gewoonte bij ons. Ik vier/gedenk wel nog Allerheiligen (en Allerzielen) zoals het een brave misdienaar beaamt. Bij deze, zalige hoogdagen aan al mijn lieve lezertjes gewenst. En onthoud: over de doden niets dan goed! Al moet ik toegeven dat daar soms wel uitzonderingsregels opstaan.

Mensen vinden het fijn als ze weten dat er hen iets leuks staat te wachten, iets waar ze naar uitkijken. Ik ben niet anders, op zulke gebieden volg ik braaf de gewone kudde.

Sommige mensen weten het al, vooral dan op sch**l waarschijnlijk, maar ik ben sinds dit jaar hoofdredacteur van onze allerberoemde Plantkrant! *trots* De Plantkrant, oftewel PK, vermeld zo'n beetje alle gekke gebeurtenissen en stoten die domme en minder domme leerkrachten uithalen. Veel werk dus voor mij! De deadline is de 3e week van november, dat wordt dus nog heeel en heel erg hard zwoegen!
Gelukkig is mijn muze altijd present om me te steunen. Of andere mensen, waarvoor dank.

Indien er je nog knotsgekke, leuke en originele ideeën te binnen schieten voor artikels, aarzel niet dat te laten weten!

Groetjes
P.

Geen opmerkingen: