dinsdag 20 november 2007

JOC Ieper versus JOC Bascuul te Moorslede

Zaterdag was niet alles. Eerst en vooral had ik nog nooit zittend opgetreden. Mijn voet tintelde ook constant en stond voor de verandering (voel de ironie) weer eens gezwollen en blauw. 't Was tijdens de 40 uren van het JOC, veel heel erg vermoeide geesten die nogal graag lastig deden.
Maar goed, het heeft geen zin er doekjes om te winden. Het was niet goed en dat zal ook wel aan mezelf liggen. Ik kan er alleen maar uit leren. De beste leerschool.

Zondag, in de late middag, kreeg ik telefoon van JB, die meldde dat Gerrit ziek te huize was (bij deze veel beterschap) en dat hij niet naar Moorsele kon afkomen. Jan-Bart, Akim en ik hebben hem dus vervangen. Daarover mag ik wel tevreden zijn. Het was een fijn optreden. Geen absoluut hoogtepunt bereikt, maar zeker niet slecht. En op een deftig uur thuis, wat kan een mens zich meer wensen? Oja, juist, een gezonde voet...

Geen opmerkingen: