woensdag 7 november 2007

Brief aan...

Liefste linkervoet (zonder komma, nieuwe BIN-normen!)

Ik vind het niet fijn dat je zoveel afziet, want daar heb ik ook nogal wat last van. Je bent nog steeds blauw en gezwollen, je hebt pijn. Eerst wist ik niet waarom dat het zo lang duurde. Daarom ben ik op aandringen van mijn ma maar naar de dokter geweest.

Ze had gelijk zo blijkt. Opnieuw foto's laten nemen. Blijkt dat ze in het ziekenhuis twee weken geleden niet gezien hebben dat er naast een barst bij mijn tenen, ook nog een breuk in mijn middenvoetsbeentjes zit.

Conclusie één, allerliefste voet: nog steeds evenveel pijn, maar weet nu tenminste hoe het komt.
Conclusie twee, allerliefste voet: nog twee weken met krukken extra. Nog twee extra weken sukkelen en nog twee extra weken moe door het harde labeur. 't Zou niet mogen...

Daarna weer foto's en... Tja dan zien we wel...

In ieder geval, en dit om deze brief te besluiten, lief voetje, genees alsjeblief snel! Want het is echt niet zo heel fijn zo...

Geen opmerkingen: