dinsdag 6 november 2007

Hm

Soms voel ik me een beetje raar. Zoals nu eigenlijk. Ik weet niet hoe het komt.
Dan gebeuren er rare dingen die je moeilijk kunt plaatsen. De meeste mensen zullen het wel met me eens zijn.

Maar goed, er gebeuren toch ook nog fijne dingen, dat is vanzelfsprekend fijn. Dingen om te koesteren. Of gewoon ook niet, maar dingen die dan gewoon leuk zijn.

Morgen is er nog maar eens schooltoneelrepetitie, dat wil zeggen: geen les!
Woehoe!
Tja, wie zei dat er alleen maar nadelen aan het schooltoneel vasthingen?
O, juist ja, dat was ik... (grapje, Mnr Claerbout ;) )

Vanaf donderdag spelen we dus vier dagen na elkaar een voorstelling. Donderdag is de voorstelling voor de eerstes en de tweedes, de andere voor het grote publiek. Dit alles in de stadsschouwburg van Ieper. Ik amuseer me alvast in mijn rolstoel. Een perfect iets voor een kalme, maar soms een beetje te snel opwindende filosoof. :)

Ik weet eigenlijk niet hoe het met mijn voet gaat, dat is een beetje raar. Nog steeds gezwollen dus hopen dat dat nu EINDELIJK eens betert. Maar naar 't schijnt kan dat opeens snel gaan, dus ga ik nog even mijn voet op n kussen leggen. Beetje rusten. En dan naar Beddegem. Beddegem is de laatste tijd een van mijn favoriete vertoefplekjes. Zeker als je moe bent. Maar ook omdat mijn muze me daar niet zo snel volgt. =D

Ook nog even dit zeggen. Kaka. KAKA! Ik kan niet mee op uitwisseling naar Noorwegen, iets waar ik zo op gebrand was. Ga ik ook niet mee op de Berlijnreis nu. Vind niet fijn. Ja, soms kan het echt kei en keihard tegensteken.

*Petra begint te snikken en barst in tranen uit.*

1 opmerking:

Yorgo zei

ach, 't bier is daar in noorwegen blijkbaar érg duur
geen reden om te gaan dus ^^

veel beterschap!