dinsdag 22 juli 2008

Hensche Fiestn

Ik zit al sinds zaterdag in Gent.
Op 't kot van mijn broer.
Voor de Gentse Feesten.
Feest!

Het leuke aan van die dingen is dat je je eigen potje mag koken en dergelijke.
Daarstraks liep ik in de GB dingen te kopen.
En ze hadden geen mayonaise!
Heb je al ooit een supermarkt geweten waar ze geen mayonaise verkopen?
Ik bedoel, mayonaise!
elke supermarkt verkoopt toch mayonaise!
Waarom deze dan niet?

Gelukkig is mijn nicht net gearriveerd.
Dat maakt natuurlijk veel goed.
Waar was ik dus ook alweer gebleven?
Juist ja, feest!

2 opmerkingen:

Jee zei

Jaja, ik maak veel goed. Vooral als het om mayonaise gaat. Vanzelfsprekend. Ik ben dan ook je vettigste nichtje!


Moewahahahaaaaa!

Anoniem zei

Een ei, wat olie, een geutje azijn, een snuifje peper en zout en een mixer en je bent er ook. Moet je eens proberen :-)