woensdag 2 juli 2008

Een blogpost

Ik doe weer aan sport. Ik loop. Want vandaag ging ik voor de tweede keer weer lopen. Na een heel lange tijd. Gedaan met die vuiligheid van in de examens. Dat is fijn, want wonder boven wonder, door gezonde dinges ga je je echt wel veel beter voelen!

De repetities van De drie zusters lopen ook lekker. Vandaag voor de eerste keer helemaal doorgespeeld en het wordt reuze!
Zeker eens kijken op deze link en reserveren is de boodschap, anders is het veel duurder helaas.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lopen is schitterend voor de conditie maar zonder MP3-speler is het ontzettend saai :x
Hoeveel loop je zo?

Petra Truant zei

Ha!

Ik doe het met MP3!
Niet dat dat voor mij noodzakelijk is. zelfs zonder MP3 vind ik het niet saai.

Wat ik loop? :p
Heel de Quintens wandeling, langs de Vleterbeek en terug. :p