donderdag 25 september 2008

Pokémon

Vandaag zag ik drie kinderen uit het lager.
Je herkent ze aan hun belachelijke gele fluovestjes.
En als ze heel het voetpad versperren.
Ja, dan zijn het ook kinderen uit het lager.
Of dan zijn het gewoon johns.

Ergerend loop ik ze voorbij.
Staan ze daar wel geen Pokémonkaarten uit te wisselen zeker?
Alle drie met een hele stapel.
Zo stonden ze daar.
Druk bezig te wezen.
Ik wist niet eens dat dat nog bestond die Pokémonkaarten!
Dat is nog iets uit de tijd toen ik in het derde leerjaar zat!
Toen wou mijn broer dat altijd spelen.
Dat was toen cool.
Maar nu toch niet meer?!
Nu heb je dingen als Nintendo DS en PS3 X-box en blabla.
Ik vraag me trouwens af hoe ze aan die kaarten geraken.
Waarschijnlijk ergens uit een prehistorische papierdoos.

Hoe dan ook, ik ben er wel eventjes van geschrokken.
Wie weet komt morgen de draaitol wel weer uit?!

3 opmerkingen:

Jozefien zei

Petra, je wordt oud als je niet weet dat Pokemon opnieuw hip is. Zelfs ik weet dat!

En 'k heb eens met je papa gebabbeld. Je komt naar het feestje, willen of niet. Nah.

Petra Truant zei

Haha ok, dan toch maar als schaap.
Of als lintworm.

Jan-Bart De Muelenaere zei

me lives pokemon to :D