maandag 1 september 2008

1 september

Voor als u het nog niet genoeg in de krant gelezen, op de radio gehoord of op de tv gezien hebt, vandaag is het 1 september.
De eerste schooldag voor een miljoen scholieren.

- Hoera!

Hoezo "hoera"?

- Ja! Hoera!
Driewerf hoera!

Ok, ik geef het toe. Na de grote vakantie is het altijd een hel geweest om weer naar school te moeten.
Maar dit jaar niet!
Want dit jaar ben ik laatstejaars!
Jawel!
6GL
Echt wel het laatste!

En dus ook de aller allerlaatste 1 september waarop school weer begint!
Dat is iets unieks.
Dat moet gevierd worden.
En zo gingen we vandaag al met de hele school naar zee.

Beroepenavond.
Studierichtingnamiddag.
Honderd miljoen vergaderingen voor een of ander evenement.
100 dagen!!!
Opendeurdagen van hogescholen en universiteiten.
Galabal.
Proclamatie!
Afscheid van het Lyceum!
En dus vakantie in september.

Dus vandaag voel ik me groot en geweldig.
Ik zie het helemaal zitten.

Geen opmerkingen: