donderdag 22 mei 2008

Omdat hij mij eens goed onder druk heeft gezet - hij wil niet langer op de twee foto's van de drie zusters zitten kijken - kom ik de boel hier nog even goeiedag zeggen. Er is ondertussen ook zo veel gebeurd! Dus vliegen we er weer meteen in!

En we beginnen met dit. Ik kreeg het van Xander, want hij plaagt me graag. Maar dat vind ik helemaal niet erg. En daarom een van de leukste blogstokjes: De top 3.

De top drie van mijn neus:

bloemen, pas afgereden gras, regen na een mooie zomerdag
appelmoes met worst
nieuwe kleren

De top drie van mijn smaakpapillen:

appelmoes met worst!!
fristi
donuts en melo cakes

De top drie van mijn oren:

vogeltjes
treinen
de zee (en dan nog het liefst de Blankenbergse)

De top drie van mijn ogen:

appelmoes met worst
treinen
een veld op de boerenbuiten in mei of in de zomer, vol met prachtige bloemen

De top drie van mijn huid:

Hem
kietelende vingers op mijn rug
een massage

ziezo, dees was mijn ding. Er zijn nog zovele dinges die ontbreken, maar he, twas de top drie en ik moest toch iƩts kiezen?!

In ieder geval, ga ik vanaf nu weer wat frequenter bloggen, dus komt allen spoedig weder mijn vrienden!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

... en ik dan, ben je mij dan echt vergeten .... snik

Gerrit zei

Nu had ik bij huid toch ook appelmoes met worst verwacht...

Petra Truant zei

was ik echt eerst nog van plan om te doen! :D