zondag 7 oktober 2007

Hard labeur

Ik heb er weer een weekend van hard labeur opzitten en de komende week ziet er niet veel beter uit. Maar over dit weekend kan ik tevreden zijn: aan een razend tempo en met veel energie Nederlands geleerd waardoor de immense hoeveelheid "de geschiedenis van het Nederlands" en de "onomastiek" nog iets boeiends kreeg.

Gisterenavond stond Dendermonde op het programma. In het voorprogramma stonden Gerrit De Bremme en ikzelf in het voorprogramma van de grote Gunter Lamoot, die overigens het best speelde van de vier keer dat ik hem al gezien heb. Ja, ik heb goed gelachen. Een gezellig jeugdhuis met sfeer, die Zenith! Een fijne ontvangst dankzij Joris, Lut en hun kompanen. Aangekomen kreeg ik zelfs nog te horen dat de fijne jongen Koen Muylaert ons zou vergezellen met zijn slakkenobsessies.

Zelf heb ik niet fantastisch gespeeld, ik kreeg het in het begin even benauwd omdat ik door het felle licht geen steek zag en dat is er een beetje blijven inzitten denk ik. Maar 'niet fantastisch' wil nog altijd niet zeggen 'niet goed', integendeel. Ik heb mijn lachjes en reacties gehad en mag zeker niet klagen. We zien wel wat de video-evaluatie toont.

Ondanks 'de stalker' was het een fijne avond en een leutige bende.
Knufs
Petra en haar muze

3 opmerkingen:

(sic). zei

bedankt voor een puik optreden in zenith!
groetjes
Stefan

Anoniem zei

Petra, ik koester nog altijd de herinnering aan uw lekstok, die ik even in mijn handen mocht houden. Binnenkort: foto's!

Unknown zei

Een stalker eh? Volgende keer The Hecklers of Comedy (THC) roepen, we weten daar wel raad mee. In de Buster hebben we uit pure efficiƫntie zelfs ons eigen buiten gezet. Ga jij ondertussen gewoon door met comedy, je deugt ervoor. De groeten.