dinsdag 3 februari 2009

Lunatic Comedy Award 2009

Eventjes nog wat reclame maken aan alle comedygezinden.
Na veel overpeinzen heb ik er uiteindelijk toch aan deelgenomen.
Blijkbaar toch niet zonder enig resultaat.
Na de halve finales op 13 en 20 januari, is er nu zaterdag, 7 februari, de finale.
In de Minardschouwburg in Gent.
Ik sta er ook. Hoera!
Officieel wordt het rijtje dan Arbi el Ayachi, Steven Goegebeur en Petra Truant.


Als je zin hebt, kom dan zeker af. Het publiek krijgt immers stemrecht.
Dus, samen met broer, zus, tante, oom, grootmoeder, peter, meter, grootvader, vader, moeder, kinderen, vrienden, vriendinnen en al hun lieven, wordt het zeker een fijne bedoeling.
En euh, ja.
Als 't even kan?
Stem dan op mij ofzo.
x
Petra

2 opmerkingen:

Anoniem zei

'k zal zeker aanwezig zijn, 'k weet voor wie 'k zal stemmen.

Anoniem zei

Doodjammer dat je niet gewonnen hebt, ik zet het artikeltje over Goegebeur net online. Ik was op een trouwfeest vlakbij, maar mijn positieve vibes reikten jammer genoeg niet ver genoeg. Volgende keer beter!

Groeten,
Pieter