zaterdag 20 december 2008

Ziezo

Voila.
Content?
Ik ben er weer.

Ik heb lang niet geblogt. Dat zou aan verschillende dingen kunnen liggen.
Het feit dat ik doodziek zou zijn bijvoorbeeld.
Of omdat ik opeens allergisch zou zijn aan komkommersoep.
Of dat ik er gewoon geen zin meer in zou hebben.
Of dat er ergens een hond gestorven is.

Helaas, niets van dit alles.
Ik had gewoon geen tijd.
En dus ging het niet.
En wanneer het wel weer ging.
Toen had ik geen zin.
Omdat ik ook wel eens op mijn gemak wou zijn.

Nu is alles nog even druk hoor.
Maar te veel mensen blijven aandringen om nog iets te schrijven hier.
Dus dan zie ik mij moreel verplicht.
En nu ik bezig ben, vind ik het eigenlijk wel leuk om weer iets te schrijven.
En nog meer blablabla.

Mijn examens zijn voorbij.
En dat wil zeggen dat ik nooit nog examens zal hebben in december!
Tja, laat ons hopen dat dat een voordeel is...

Euhm, ja. Dat is het zo'n beetje.
...
Het was niet zo koud vandaag.
Al gemerkt?

Geen opmerkingen: